23 juni 2013

Att testa göra egna blommor...

Hej!

Nu är snart midsommarhelgen över och kanske går några av er på semester? Jag har ett tag kvar att jobba och även om det är lite segt så jag har jag en hel del att "sy ihop" innan välförtjänt ledighet...

Häromveckan var jag inne i en scrapaffär och såg dessa snygga blommor:


Men jag tyckte priset var lite väl högt för typ 3 st.. och funderade på om jag inte skulle testa att göra egna...
Sagt och gjort, nu har jag testat... 

Vad tror ni om dessa?
Jag tror jag är ganska nöjd faktiskt...
fast ett tag tyckte jag det såg ut som för mycket "hemmabygge" men 
med lite detaljer och en titt till så tror jag nog ändå de kan funka..

En del av de tog jag lite stickles runt kanterna.

Denna fick lite rosa stickles...


Det var allt för denna gången, 
hoppas ni gillade de!

Ha en bra söndag!
Kram 

11 kommentarer:

  1. Jag tycker dom blev fina och lite annorlunda. Hade lätt kunnat använda dom:-)

    SvaraRadera
  2. Dom var ju kanonfina! Tar du med dig på tisdag så jag får se IRL? kram Tarja

    SvaraRadera
  3. Men det blev ju jättebra tjejen!!!
    Här behövs inte köpa massa dyra blommor när det går att göra sådana snygga själv =)
    Snyggt med stickles runt kanten, det gillade jag + att du använt jättefint tyg.
    Kramiz

    SvaraRadera
  4. Ja de här blommaorna var jättefina det är så kul när man kan göra lite själv snyggt med stickles i kanten

    Ha en go vecka
    Kram Mona

    SvaraRadera
  5. Dom blev ju jättefina. Så kul att göra lite egna blommor.
    Har också ett tag kvar innan det kan bli lite semester.

    Kraaam

    SvaraRadera
  6. Jättefina blommor! Roligare när man gjort dem själv.

    SvaraRadera
  7. Jättefina blommor! Roligare när man gjort dem själv.

    SvaraRadera
  8. Åh, tack snälla du!!
    Vad glad jag blir. :)

    Jättefina blommor du har gjort!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Hej Pernilla!
    Sååå fina egna blommor du gjort, me like:)) Du är sååå duktig:))
    Snyggt med stickles på kanterna:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  10. Jättefina blev blommorna! Nyfiken på hur du gjort dem, och vad du använt!
    Ha en skön vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Hej där!
    Vilka finfina blommor!!! Jag gillar också när man kan få till egna varianter. Blir inte att jag egentligen gör så många men jag gillar tanken ;-) Får väl helt enkelt boka en dag för just blomtillverkning. Tack för härlig inspiration <3

    Kram Monica

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...