12 januari 2011

Nya Magnolia ink!

I går fick jag tag i nya Mangolia ink! Det är alltid lika spännande att få sätta sig och bläddra igenom ett nytt nummer. Tyvärr blev jag lite besviken denna gång... det var som vanligt fina kort/alster men det känns som jag sett mycket förut eller om det var för mkt som påminde om varann... Inte så mycket nytt vad gäller varken papper eller stämplar. Hmm jag får väl bläddra igenom igen och se om det kanske blir bättre andra gången...


här har det kommit ÄNNU mer snö... urk!
Hoppas ni får en bra dag!

2 kommentarer:

  1. hej gumman!
    Jag förstår vad du menar..
    SJälv är jag tyvärr inte jätteimpad av den tidningen.
    Alltså, korten är superfina och väldigt inspirerande! All eloge till det duktiga designteamet!
    Men jag tycker att tidningen skulle kunnat fyllts ut med fler tutorials, fler utmaningar och nyheter..

    Däremot är tidningen bra om man kört fast med ett kort och måste få lite snabb inspiration till hur man ska bygga upp kortet.

    Hoppas du finner tidningen bättre, andra gången :)

    kramisar

    SvaraRadera
  2. Heeej rara du:)
    Tänkte att jag kikar in å VAD ser jag här om inte en som är JÄTTEDUKTIG på kort!! OJ vad fina!!!
    Stor Kram:)

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...