30 juni 2010

Snabba Croissants!

Ibland är det skönt att vara bekväm... vill passa på att tipsa om denna ... om ni vill ha färska croissants till frukost men inte känner för att knalla iväg till affären i ottan... (säkert många av er som redan testat men men...har själv använt den tidigare men vill gärna sprida det vidare) rulla ut degen och rulla ihop de och sedan in i ugnen, busenkelt! Burken finns i kyldisken där även smördeg mm finns.




Smarrigt med jordgubbar till....


Dagens "nyttiga" tips från...

5 kommentarer:

  1. Mmmm smaskens!! Älskar SATC jag med, roligt att få drömma sig bort till det glamouriga livet för ett slag, hade gärna bytt en vecka eller två men annars är jag rätt nöjd med min tillvaro som den är! ;)

    Jag köpte Flowerbomb från Victor & Rolf. Heeeeelt ljuvlig!

    Kram! ♥

    SvaraRadera
  2. Oj vad snygg och proffsig den blev däremot! Måste testa ngn gång i sommar när man vill lyxa till det lite extra :)

    SvaraRadera
  3. MUMS!! jordgubbar är ju nyttigt....så det är väl det man får fokusera på !!! =0)

    Kram Maritha

    SvaraRadera
  4. Visst är dom smarriga! Det är riktiga sommarmackor....måste tipsa om vår favorit. Testa med några skivor brieost i och jordgubbssylt....helt underbart!!
    kram sussa

    SvaraRadera
  5. Sån köper jag oxå ibland.
    Jag kan tipsa om att lägga i en liten klick marsankräm + äppelmos. Vik över till en trekant och tryck till kanterna och in i ugnen en liten stund........och vips så har du en supergod efterrätt/fikastund =)
    Kram Iffa

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...