22 september 2009

Scrapträff!

I lördags var det ju dags för den stora rekordscrapträffen! Nästan 300 scrappande tjejer på en och samma plats, nästan lite galet att se! Jag pysslade inte så mycket utan jobbade för Arkivet, bla vid entrén och sedan vid "mat-bordet". Men hann ändå få massa inspiration. Träffade jättemånga goa tjejer, både "DT-kollegor" och andra scrappare. Jag är imponerad av de som orkar packa med sig så mycket saker!! Tog några bilder, men det är svårt att beskriva med en bild av hur det såg ut med alla dessa människor.


Min härliga DT-kollega Therese passar på att shoppa lite papper...

2 kommentarer:

  1. Wow vilket härligt foto på mig...*fniss*, men det bjuder jag på:)
    Det var verkligen en härlig dag, men oj vad trött jag var när jag kom hem.
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...