12 september 2014

Att förvara småsaker till PL...

Hej!

Det finns ju så mycket småsaker att förvara i denna hobbyn och nu med PL dyker det upp fler typer att småsaker... bla woodweeners , flair och massa stickersark..

Så här har jag löst det hittills... och just nu fungerar det bra :-)

Både woodweeners och flairs har jag uppdelat i dessa små burkar som man skruvar ihop, 
så bra att man kan bestämma hur många man vill ha i en stapel.
Just dessa har jag köpt på TGR men liknande finns nog både här och var...

och sen till alla dessa stickersark som dykt upp med PL...
de har jag liggande löst i en Kruslåda fr IKEA, just denna storlek har tyvärr utgått..:-(

Det var allt för idag!
Ha en trevlig helg!
Kram

3 kommentarer:

  1. Åh, vilka smarta förvaringslösningar.. Bara längtar tills mitt pysselrum börjar bli klart så man kan ta itu med förvaringen på allvar..

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hittade hit idag, och har tittat runt lite på dina inlägg, så fint och inspirerade :) Mysig blogg som jag definitivt kommer följa :) Såg att du varit i London på Big Stamp mässan i maj, ska själv dit nu till helgen (20-21/9). Har du några tips? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Va kul att du gillar min blogg :-)
      Va kul med en Londontripp! Dessvärre var jag lite besviken på den mässan.. De har en annan scrapstil där än vad vi har har..fanns inte mycket PL-grejer, fanns några ställe. Där de hade allt för 1£ och då kan man fynda småsaker och dubbelhäftande tejp mm. Copicpennor var oxå billigare än i Sverige. Ha en härlig tripp till London!

      Radera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...