25 augusti 2014

Att uppskatta vänner med en hälsning...

Hello!
Oj, det var väldigt många som ville läsa om förvaring till PL såg jag :-) roligt, får nog bli lite mer inlägg med förvaring minsann, jag gillar ju själv att läsa om det hos andra.

Under sommaren skickade jag ett kort till en kär vän med en liten present jag köpte i London till henne.
Har haft en riktig pysselsvacka på kortfronten så jag behövde lite hjälp på traven... Hittade en skiss i "Ett trykk" som jag gillade och utgick från...

De mönstrade papprena är fr Maja Designs marina serie.
Stjärnorna har jag stansat ut m dies fr Spellbinders.
Stämpeln vet jag inte märket på, en clearstamp jag köpte i London.



Hoppas ni har en bra dag!
Kram på er!

1 kommentar:

  1. Vilket härligt & fint kort din vän kommer att få tillsammans med sin present.
    Kram!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...