9 maj 2014

Grattis i lila med fjärilar...

Hej på er!

Ja här är det glest mellan inläggen som ni kanske märker (om det är ngn av er som går i här längre vill
säga ;-)

Men idag kommer iallafall ett nytt kort, som ska till en liten tjej som fyller 2 år inom kort...

Både mönsterpapper och stämpel (Sneaky Tilda) är fr Magnolia.
Hon är färglagd med copics.

Fjärilarna är utstansade med Martha S stans..
Jag har även duttat med pearlmaker runt namnet och runt Tilda

Jag hade ingen chipboardsiffra som matchade pappret (har man nånsin det?)
Så det fick bli att klä den med washitape, funkar ju utmärkt!

Hoppas ni mår bra!?
nu är det ju fredag igen! Tack för det!

Håller på och förbereder papper och fixa kort så jag kan bygga ett Londonalbum..
Så om det är sånt väder som senaste dagarna kanske jag får gjort ngt i allafall...hi hi

Tack för att du hälsa på och stor kram

5 kommentarer:

  1. Vilket ljuvligt kort. Älskar färgvalet och den Tildan är så himla fin. Den är nog en ny favorit hos mig :)
    Vad kul att se att du hittat lusten till att pyssla igen. För mig har det varit hektiskt den sista tiden och jag har varit rädd att jag ska "bränna ut" min skaparglädje. Har haft så många kort att göra, men nu känner jag att jag ligger i fas igen och jag ska ta det lite lugnare. Jag önskar dig en mysig helg. Själv ska jag jobba :)
    Ta hand om dig!
    Kram Åsalill

    SvaraRadera
  2. Supergulligt kort med söta lilla Tilda och ditt färgval är ljuvligt!
    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  3. Gulligt grattiskort till en liten tjej. Kram

    SvaraRadera
  4. Så sött kort till en liten tjej, härliga färger.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  5. Hej Pernilla!
    Urgulligt 2-års kort:)) Lilla Tilda var ju så söt och du har färglagt henne såå fint:)) Inte glömmer vi dig vännen;)) Jag har ju inte visat nåt på min blogg heller på jättelänge, det är så mycket nu med Kims hus. Tiden räcker inte till;)

    Må så gott vännen:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...