3 februari 2014

Att spana efter nytt...

Hej!

Då var veckans första arbetsdag avklarad! :-) och snart är ett nytt minialbum färdigt! Och då kommer det såklart lite bilder här på bloggen.

Nu börjar ju snart alla scrapnyheter som visades på CHA-mässan sakta men säkert trilla in till butikerna... Jag har ju såklart spanat lite extra efter Project Life-produkter...

Det kommer så himla bra plastfickor till mina små sn@p-album


sen kommer det fina set med tema hundar!
Gissa om jag ska köpa det till Milous album?? ;-)


När det gäller andra kit så kommer detta fr Becky Higgins,
som jag ska ha till mitt album :-)
Strawberry heter det, så himlans snygga färger!

och kitet nedan är redan beställt. Polka Dot party heter det.
Det är ett minikit och innehåller inte lika många kort som till core-kit.


Ja vi får väl hoppas att jag har ngt pyssel att visa efter helgen..
Vill gärna bli  klart med ett minialbum jag håller på med.

Kram till DIG!

2 kommentarer:

  1. Hej Pernilla!
    Sååå läckra sn@p och Project Life produkter:) Det till Milous album
    kommer att bli urläckert:)) Ska bli sååå kul att se dem färdiga här i din fina blogg:))
    Du gör så läckra album:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga produkter du spanat in. De kommer att bli superfina till dina album. Ser fram emot att få se de färdiga resultaten.

    Jag gjorde ett försök att få ordning på mina pappers blommor idag, men insåg att jag inte fick den struktur jag ville. Och alldeles för mycket har jag visst :) Jag gav upp och kanske gör ett nytt försök imorgon :)

    Önskar dig en fin lördagskväll!
    Kram
    Åsalill

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...