13 december 2013

Julkort med snöflingor och Tilda...

Hej på er!

Nu kommer det lite mer julkort här på bloggen för nu börjar de bli klara, ett efter ett... har fortfarande en hel del kvar som ligger i tankestadiet... Får väl se hur långt jag hinner...

Jag kunde ju inte låta bli att köpa några nya julsstämplar fr Magnolia i år heller...
Detta är en av de nya, tycker hon är så söt.
Tilda är färglagd med Copics.
Jag har stansat ut stommen med dies fr Go Kreate,
Mönsterpappret är fr Bo Bunny, snöflingestämplarna clearstamps fr Panduro.

De stora utstansade flingorna har jag klippt ut fr en dies fr Joy craft,
 som gör en lång snöflingerad.

Önskar er en fin Lucia!
Kram

1 kommentar:

  1. Hej Pernilla!
    Underbart vackert julkort:))Vackra papper och stämpeln var ju såå söt och du har färglagt den sååå fint:)) Jag kämpar på med mina julkort också, ligger lite efter.

    Ha nu en fin tredje Advent
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...