6 december 2013

Julburk med godis...

Hello!

Jisses i går var det rena snöstormen här på sena kvällen... från ena stunden till andra blev det helt vitt ute... får väl se hur länge det ligger...

I dag tänkte jag visa konservburk med godis som jag gjort. Denna gången blev den såklart julinspirerad. Burken är fylld med godis som är i omslagspapper, tex japp, Fox-kola, dumle mm.

Rött och vitt fick det bli. Etiketten är fr en Inkidostämpel.
Mönsterpappret är ett gammalt fr Forma (har jag för mig)

Snöflingan, från en Martha S stans, har stickles på sig.

Nu önskar jag er en bra start på helgen!

Kram

4 kommentarer:

  1. Supersnygg burk!! Kul att hitta din blogg också - här kan jag allt hitta mycket inspiration!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin och julig burk du gjort! Rolig present att kunna ge bort, eller kanske spara till sig själv och äta... :)

    Ja, här har det också snöat, men jag tror det har varit mer kaos neröver landet den här gången. Jag flyger till London på måndag, så jag hoppas inte det blir mer inställda flyg då!

    Ha en fin helg och andra advent!

    Kram
    Åsalill

    SvaraRadera
  3. Snygg burk. Roligt att ge och att få. Ha en bra helg. Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Pernilla!
    Såååå snygg och läcker godisburk du gjort:)) Och innehållet lät mumma;)) Den som får den kommer garanterat bli jätte glad:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...