9 oktober 2013

En rosa månad...och att bidra...

Hej!

Jag antar att de flesta av er uppmärksammat att det är Rosa bandet-månaden. Jag hoppas att ni alla passat på att ge bidrag eller köpt lite saker som ger bidrag till den viktiga forskningen. De senaste åren har flera personer i bekantskapskretsen fått det obehagliga beskedet och det är lika lamslående varje gång. Måtte de snart hitta ännu bättre botemedel och behandling till denna hemska sjukdom!

Det finns verkligen massa rosa produkter att köpa denna månaden!

¨
Fr apoteket

 XL Bygg och GHD

 
Lypsyl...

och det som är obligatoriskt för mig att köpa varje år...

Kram och sköt om er!

1 kommentar:

  1. God förmiddag!
    Ett fint inlägg <3
    Det är viktigt att hjälpa till och genom att köpa lite rosa saker, som ju även är snygga, så gör man en god sak.
    Kram!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...