6 september 2013

Fortsättning på minialbumet...

Hej igen!

I dag kommer fortsättning på albumet jag började visa häromdagen... Som ni ser så har jag använt min runda hörnstans på alla sidor och även tagit distressink (pumice stone) på kanterna för lite mer "smutsig" känsla.

Lite stämpelvimplar och en utstansad vimpelrad..
Här ser ni att det är i mitten på albumet med banden och spetsen..

Självklart lite matbilder då det var en riktigt mumsig grillmiddag med tillbehör..

Milou ligger så skönt och vilar i min mammas famn..

Washitape och lite ordstickers..

Söta lilla nosen och tungspetsen..:-)

och så sista sidan med ljuvliga stranden..
Textstämpeln är en ny fr Kaiser Craft.

Hoppas ni tyckte om det!
och att även mottagaren kommer att gilla det :-)

Önskar er en härlig helg! för egen del ska jag umgås med härligt sällskap och frossa i scrapgodis.. återkommer med rapport och idag kom paket hem med över 300 nya foton(!)...det blir att sortera ;-) Kram

5 kommentarer:

  1. så roligt att få kika på dina minialbum som du gör så snygga!!
    Låter som en rolig helg du har framför dig =)
    kram!!

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla!
    Såååå läckert minialbumet blev:))
    Fina foton och detaljer:) Milou är ju sååå söt:))
    Självklart att mottagaren kommer bli glad:)
    Spännande helg du har framför dig:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. är säker på att mottagaren kommer gilla albumet. Det är så fint. Kram

    SvaraRadera
  4. Riktigt riktigt fint litet album!! =)

    Kram

    SvaraRadera
  5. vilket fint album och kul att få besöka dig.

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...