19 augusti 2013

Att försöka sätta igång...

Hejsan!

Nu va det ett tag sen.. Nu har vardagen kommit tillbaka med att balansera jobb, träning och annat som ger energi.. Pysslet har varit på sparlåga men fick gjort en liten present till en vän som fyllt år.. Det blev ett litet tag-kort och en altrad konservburk med lite mumsigt i... Tagen var även ett presentkort på en liten date-kväll som jag och vännen ska ha ihop framöver. Roligt att göra en sak ihop istället för att ge saker till de som redan har det mesta de vill ha.



Nu börjar ju nyheterna strömma in till butikerna och denna lilla läckerbit har jag bara väntat på att få köpa hem.. Och nu hade CiLi fått hem den, rosa läder liksom, kan det bli bättre?? Den är fr Sn@p. Nu är det bara att se till att vara kreativ och fylla den så den blir använd :-)



Roligt att tog dig tid att hälsa på! Kram till DIG!

3 kommentarer:

  1. En fin burk och kort! Visst är det roligt att både ge och få lite tid tillsammans! Kan tänka mig att det uppskattades!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla!
    Sååå läcker tag och burk du gjort:)
    Det uppskattades säkert jätte mycket:))
    Läcker snap bok:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. ooh!
    Den såg ju väldans fin ut!
    Roligt att få fylla den med massor av gosaker :)
    Vad ska du fylla din med?
    Jag har nog för dålig fantasi för att fylla en sån tror jag ;)
    Men kan ju bli en annan variant än sin vanliga dagbok (har en sån där 5årsdagbok, i den skriver jag VARJE dag) :)
    Men kan va kul att fylla i med foton å sånt också kanske.


    Tack snälla du för gratulationen!
    STOR KRAM

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...