18 maj 2013

Att visa färdigt minialbum... Sista delen..

Hallå i värmeböljan!

Vilket väderomslag.. 22 gr vid 8 på morgonen... Och runt 29 nu på dagen när det är Göteborgsvarvet... Jag hoppas sambon ser till att ta vätska under loppet... Får väl se i vilket skick han kommer hem i.. Jisses tyckte det var svettigt i morse när jag tog en pw..

Nu är det dags att visa det sista på mitt minialbum.. Nu är det de sista flikarna på höger sida...

Denna är ett 3-vik där den lilla "snutten" som försluter det 
har en magnet på undersidan så det stängs ihop ordentligt...

här är 3-viket öppnat..
valde att inte sätta så många foton här för det var ganska många bra texter att läsa på pappret...

Sista fliken!

öppnad...

och när man öppnat och bläddra igenom alla flikar så är detta på foto längst bak...

Baksidan på hela albumet...

Tack för att ni hängt med mig genom hela albumet, många foton och flikar blev det ;-)

Kram

4 kommentarer:

  1. Hej Pernilla!
    Sååååå fint ditt fotoalbum blev, me like:))
    Du är duktig att få ihop det så läckert:))
    Idag har vi haft underbart väder (trots en liten regnskur) på eftm.

    Ikväll blir det sitta framför TV:n, nu håller vi tummarna för Robin att det går bra för honom:))

    Ha nu en härlig kväll:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. Verkligen ett perfekt papper till ditt album, snyggt med så mycket text i det och så kul att ni skall tillbaka dit........kanske ett album till ;)
    Idag ser inte vädret lika kul ut.......och tråkigt skall det bli i början av veckan, säg den lycka som varar =) Men sommaren kommer nog, eller vad tror du?
    Kramiz!

    SvaraRadera
  3. Så fint det blev hela albumet och så och så mycket kort du har fått plats med roligt att spara alla minnen i det.

    Kikade på dina vackra foton här ovanför lycko dig som har en vän som kan lära en att fota lite bättre önskade att jag hade det också. Jag fick min systemkamera för ett år sen och det ingick en kurs i det på ett par timmar. Men det kändes som om jag var den verkliga nybörjaren och alla andra var redan proffs. det gick så himla fort så jag var ett par steg efter hela tiden :) antagligen åldern man fattar kanske inte lika bra längre:))
    Ha det så gott
    Kram Mona

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...