16 april 2013

En burk med pysselgodis...

Hej hej!!

Nu är vi inne på en ny vecka igen (hur fort går inte tiden då?) Denna vecka är det dags för pysselträff med mina goa pysseltjejer  . Jag brukar försöka ha med mig en liten grej till den som är "värdinnan".. och denna gången svängde jag ihop en godisburk med hennes favvogodis.



Inte så mycket dekorerad som ni ser för tiden var ganska knapp och jag tyckte det räckte eftersom jag tokgillar det pappret som är på (Heidi Swapp från serien Sugar chic) så ville jag inte täcka över det heller.. 
Men det är ju tanken som räknas, eller? ;-)

Tack för att du hälsade på!

Kram

5 kommentarer:

  1. Ha det så trevligt på pysselträffen med dina vänner. Fin present som garanterat gillas då den är jättefin. Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla!
    Visst är det tanken som räknas:))
    Jag tycker din altrade burk blev jätte läcker:)) Hoppas hon blir glad:))
    Själv sitter jag med världens dunderförkylning:((

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Gokväll =)
    Vad kul att ha en pysselträff att se fram emot!!
    Du tar med dig en jättefin gåva till värdinnan, när man använder så snygga papper som du gjort här skall man inte gömma dom med massa dekorationer tycker jag =)
    Dom är ju för roliga att altra dom här, eller hur ;)
    Kramar från mig!

    SvaraRadera
  4. Hej! Ledsen om det var längesen jag var inne och kommenterade dina saker, men jag har haft en liten bloggpaus. Vad mycket fint du gjort sen sist och en massa fina pysselidéer. Tack för att du delar med dig. Dina egengjorda blommor är såå himla fina och jag måste försöka mig på att göra sådana nån gång.

    Vad kul med en altrad burk att ge bort, och du har dekorerat den precis lagom. Jättefint!

    Kram och ha en fin dag!

    Kram
    Åsalill

    SvaraRadera
  5. Hej hej!
    Så trevligt med pysselträff, det är alltid kul! Såg ditt inlägg om "project life" och blev sugen på att också göra nåt sånt. Tack för tipset!
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...