1 februari 2013

Dessa trevliga paket....

Hej på er!
och VÄLKOMMEN  fredag!! Så underbart...
Efter en hektisk vecka med så mycket olika saker som varit i rullning så sömnen har gått till att sortera in alla tankar och fundera ut lösningar... inte bra...

Men men, tänkte säga hej till er en sväng innan jag intar soffläge ;-)
I början av veckan fick jag trevlig post från USA med massa Copic-pennor...

En hel drös att sortera in och markera i färgkartan ;-)

Jag fick även ett helt paket med foton att scrappa!
En hel del ska vara till min "lifecalendar" som jag visat lite innan...
 
 
Nä nu är det dags för soffläge och godisskål = fredagsmys!
 
Ha en fin start på helgen.
Kram

3 kommentarer:

  1. Gokväll!
    Vilken härlig post du fått =) Visst blir man glad av sånt! och snygga foton ser jag, jag ser fram emot att se vad du både gör med fotona och vad för snyggt du kommer färglägga!!
    Ja du, här är det redan soffläge och fingrarna i godisskålen =) Känner mig halvt medvetslös idag, gud så skönt med fredag! Har även två fnittriga flickor här hemma som håller på att göra sig iordning för att gå på disco =)så det blir till att sova räv och kolla så dom kommer hem ordentligt inatt.
    kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla!
    Visst är det härligt med helg igen:)) sjutton vad fort det går!
    Kul med paket, ska bli roligt att se vad du skapar med dessa pennor:)) och alla fina kort oxå:)) Här lyser solen såååå vackert idag & helt vindstilla:))

    Hoppas du hinner få ny energi i helgen, ta hand om dig:))

    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. TÄnk inte på oss gumman!
    TA en bloggpaus om du behöver så du hinner vila emellanåt :)

    Vilken härlig post du fått!
    Jag vill också framkalla foton! Men oj, jag som är arbetslös nu å inte sett röken av några pengar från A-kassan får snällt vänta ett tag till.
    Likadant med pennorna.
    Jag satt å glodde på mina gamla akvareller häromdagen.
    Jag har ju akvareller i tuber och de börjar bli så gamla att de stelnat i själva tuben..
    Måste ju göra nåt åt saken snart känner jag.
    Vill verkligen investera i pennor men även där blir det ju en sjukt jobbig kostnad man helst skulle vilja slippa..
    Jah..I-landsproblemen växer ;)

    KRAM på dej stumpan!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...