20 februari 2013

Att förvara massa blommor...

Hello!

Nu är det dags med ett inlägg om förvaring igen tänkte jag... Denna gången är det om alla blommor man lyckas köpa på sig...

Rosor och den typen av blommor har jag i en minibyrå från Ikea.
Jag har en även en plastlåda med blandade färger på dessa blommor, den är smidigare att flytta till pysselbordet.
Byrån fungerar mer som "lager"

Andra typer av blommor har jag i olika storlekar av glasburkar.
Tycker det blir ganska fint att se på när det är färgsorterat...

Hur förvarar du dina blommor?


Tjingeling!

4 kommentarer:

  1. Hihi, tänk att vi är så lika.....jag ser det mer och mer för varje månad som går =)
    Jag har haft mina blommor i precis samma glasförvaring som du har! Det är så smart och snyggt men när jag ändra om här hemma rök den förvaringen då det inte blev plats att ställa dom någonstans.
    Den där vita lilla byrån kände jag direkt att jag blev spekulant på =) Den ser jättesmart ut och snygg är det oxå!! Nu får de öka tempot i Uddevalla så att vårat Ikea står klart snart.....under våren är det sagt....men hur långt sträcker sig våren....juni?!...näe, jag hoppas på tidigare för det ska bli så härligt att kunna ta sig själv till ikea igen!
    Jag ser fram emot att se din nästa förvaringstips =)
    Hoppas det blev bra med din DVD-väska du köpte.
    Två dagar kvar att jobba innan helg och lite tid för pyssel igen!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla!
    Snygg förvaring av dina blommor, och glasförvaringen, me like:)
    Mina blommor förvarar jag i genomskinliga plastlådor med fack i. Inköpta för ett par årsedan på Ikea. Det funkar oxå bra:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Va snyggt det är med färgerna i dina fina glasburkar.
    Jag förvarar mina blommor i plastlådor i färger så klart :)
    Gillar ju blommor så det blir en del i mina lådor.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Så bra förvaringa av blommorna jag har mina i små askar inte riktigt bra får kanske inhandla burkar i stället kanske skall titta på Tiger de brukar ha många bra grejor.
    Kram Ulla

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...