4 december 2012

Å så några julkulor...

Hej på er i snöyran!!
Jösses,  här snöar det som attans och det är riktigt ljust och fint ute.... (om man nu bortser från det trafikkaos, skottning, förseningar och andra mindre trevliga saker med snön...) Det blir i allafall mer julkänsla!

Det var ju flera av er som gillade julkulorna jag visade för ett tag sedan så jag tänkte visa några till som jag gjort...


baksidan...

Å så några till...




Ha en trevlig kväll... nu blir det lite plantering av julgrupp...och förhoppningsvis några julkort..
Känns som jag aldrig hinner färdig med allt fint adventsfix till just första advent...
Är det bara jag som är så sent ute??

Kram till er!

6 kommentarer:

  1. Hej! Vilka suuuuuperfina!!!! Åh, vad duktig du är :) Du har gjort så mycket fint sen jag besökte dig sist. Var har du köpt kulorna?
    Stooor kram,
    Mia

    SvaraRadera
  2. Så fina är dessa kulor och hjärtan. Var har du fått tag på dem?
    Vad det gäller allt adventspyssel så blir jag heller aldrig färdig, det är hela tiden något nytt jag kommer på, det är kanske det som är lite av tjusningen med advent och jul:)
    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  3. Hej Mia och Charlotte! Jag köpte mina för något år sedan på en scrapmässa, så jag vet inte var de finns idag tyvärr... Men jag hojtar här på bloggen om jag ser de någonstans såklart! Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Pernilla!
    Åhhhh vad jag gillar dina läckra julkulor:) du är sååå duktig:)

    Ja, det är alltid nåt mer man vill göra till advent, man blir nog aldrig färdig;)
    Och massor med snö fick vi igår, det är sååå vackert:)

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  5. God kväll i snöyran!
    Ja herregud vad snö det kommit nu...tur man blivit förnuftig med åren och har lite varmare kläder =)

    dom är så söta dina julkulor, de hjärtformade var ju urgulliga!!

    Hoppas allt är bra med dig och att du hinner med alla julbestyr =)
    Kramis!

    SvaraRadera
  6. Superfina julkulor. Vad kul att hänga upp i granen något som man gjort själv. Riktigt snygga.

    Kram
    Åsalill

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...