14 november 2012

Dopkort x 2...

Hej på er!
Jösses, idag var det knappt något dagsljus ute alls... :-/ Gäller att peppa sig med annat denna årstiden.
Vi som pysslar brukar ju inte ha några problem att fördriva mörka höstdagar... även om man saknar dagsljuset, eller hur?!

Häromdagen fick  jag beställning på två dopkort. Till två olika dop och en till fllicka och en till pojke.

Kortet till flickan skulle vara en klänning med rosa inslag..


Kortet till pojken skulle vara sött och blått.

Ni känner säkert igen layouten på korten, jag har gjort liknande innan och beställaren fastnade för dessa :-)

Ha en bra  kväll!
Kram

8 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Hoppas vovven mår bättre nu!

    Hihi, ja jag sa ju att du skulle köpa den där stansen och att den var snygg =) Hoppas du hittar en!

    Jag kommer inte ihåg vad den vikningen heter men jag har visat i min blogg hur man gör, kolla in länken till min blogg som jag satt in här

    http://iffasscrap.blogspot.se/2012/07/vimplar-rosa-och-swirls.html

    Vilka underbara dopkort du gjort!!!!
    Det rosa är ju för sött =) Älskar sådana klänningskort och så fint att du hängt tagsen där fram!

    Det blåa kortet under är så fint, underbar stämpel du använt!!
    Vad fint du färglagt, vad använder du när du färglägger? Måste försöka lära mig det där.....har ju promarkers som jag färglade med i början så får kanske ge mig på dom igen.....för distress och jag = går inte ihop...måste börja inse det =)

    Vad fin den lilla runda stämpeln med december var!!!

    Ha en fin kväll!
    Stor kram från mig!

    SvaraRadera
  2. 2st jättefina dopkort.
    Söt stämpel det är på killens kort.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Vilken söt dopkläning och kortet så söt.

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Kortet så himla fint och dopklänningen så underbar!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  5. Hej Pernilla!
    Såååå fina dopkort du gjort. Dopklänningen är så söt, fint med blommorna nertill:)
    Pojkkortet blev oxå gulligt, med söt stämpel och papper:)
    Hoppas mottagarna blir nöjda:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  6. Åhh vilka fina dopkort. Din klänning är bara så söt och jag gillar blomkanten och de söta tagsen som hänger ner. Det blå kortet är också så himla fint och snygg färgläggning på söt stämpel.

    Kram
    Åsalill

    SvaraRadera
  7. Hej Pillan
    Men wow så underbart söta kort båda två. Klänningskortet har du dekorerat så superfint! Önskar dig en fin helg! Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  8. Så härliga dopkort! Underbar stämpel på det nedre!

    Ha det bäst!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...