28 oktober 2012

Att ha shoppat loss lite grann...

Hej på er!

I går var det alltså scrapmässa... och som vanligt fick jag med mig ett antal påsar hem med både det ena och det andra... (hann dessutom en sväng på stan.. inte så bra för plånboken...)

På mässan gick jag och "Iffa" en liten shoppingrunda och pratade om allt väsentligt man behöver i denna hobby och även vad man kan göra själv osv (och hur livet är i övrigt såklart).. Underbart trevlig tjej! ♥ Så glad att vi träffats söta Iffa!

Hann även krama om och växla några ord med Jennie (vi får boka in något snart!!) Dessutom så stannade Marie mig och hälsade! Så roligt att få träffa dig i verkligheten och kul att du haffade mig. Hoppas du hittade mycket fint nu när du tog dig "ända" till Göteborg ;-) Sen träffade jag även såklart större delen av vårt "pysselgäng", alla härliga tjejer.

Nå, vad fick jag med mig hem nu då?

Lite alfabet (som man inte kan få för många av enligt mig själv ;-)
En dies i form av en grankvist
Lite nya småstämplar.

Jag har redan ALLDELES för mycket julpapper... och vad kommer jag hem med?
lite mer julpapper...  och en schablon med stjärnor.

Även några av Majas nya julpapper fick komma med..
och 2 dies fr T Holtz (till bra rea-pris, I like!)

Såklart lite Swapp-grejer.. Mister och papper..

och lite "Flower soft" som ska bli snö tänkte jag...

Ha nu en bra söndag!

Kram

3 kommentarer:

  1. Vilka härliga inköp du gjort Pernilla! kan man få titta på grankvisten lite närmare på tisdag?
    kanske skulle skaka liv i min blogg jag med och göra ett inlägg... hihi
    kram <3

    SvaraRadera
  2. Tjenixen!

    Så snygga saker det blev i dina påsar, papprena från K-design är ju för snygga....och de där gångjärnen tror jag verkligen inte du kommer ångra!!
    Ja, så kul varje gång vi ses, tur vi ändå bor inom "hälsa-på-avstånd" till varandra =)
    Jag har stoppat ner några saker i den mycket smarta förvaringen du visade som jag köpte, den kommer bli perfekt till tags, bilder o.s.v=)

    Ha en fin dag idag med alla dina snygga pysselsaker, själv skall jag strax börja rulla köttbullar!

    Kramiz!!

    SvaraRadera
  3. Hej Pernilla!
    Det var så kul att få träffa dig i verkligheten:)) Och så mycket fint du fick med dig hem, ska bli kul att få se vad du hittar på med allt:)

    Kolla gärna in min blogg och titta vad jag köpte på mässan:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...