14 september 2012

Underbara fredag!

Oj, idag var det riktigt höstväder minsann! Men så UNDERBART med fredag. Det är liksom nästan "lätt" att gå upp i gryningen på fredagar... eller? och sen fredagsmyyyset på kvällen :-)

I dag tänkte jag ta en lite lyxigare dag och sluta lite tidigare och kolla in lite butiker och se om jag kan göra lite bra shopping....
Ska även försöka pyssla ihop ett kort till en kille/man, men jag tycker det är så klurigt att få till bra kort till killar.. Kanske har ni ngt bra kort på er blogg som jag kan få inspiration av?
Länka gärna till ett kort i kommentaren isåfall...


Nu få ni ha en underbar fredag!

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Visst blir man glad när man vaknar och det är fredag! Härligt!
    Ha nu en härlig shoppingtur och helg min vän!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja äntligen fredag igen =)
    Hoppas du fått/har en fin shoppingtur och att något fint får följa med hem!!!
    Ja, killkort är lite knepigt att göra tycker jag, har gjort några men dom är inte många.

    Ha en härlig helg!!!
    Kramiz

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...