7 juli 2012

Att ha köpt lite nytt scrapgodis...


I veckan fick det bli en tripp till Cicci igen på Cili för att hämta en stämpel jag väntat på ett tag.... nämligen denna: en stämpel med datumsnurra och framför datumen är det små användbara ord... Märket är "Dear Lizzy"
Sen (såklart) så hitta jag lite till....

Denna har jag fingrat på flera gånger men inte tagit steget..
men nu så!:-)

Det fick även bli lite Washi-tape som kommit in...



Hoppas ni har en bra helg!
Här pysslas det till och från men problemet (som vanligt)
är att jag har många projekt (och idéer i huvudet) på en gång...

och nu mitt i allt ska jag baka en Citroncheesecake!

Kram

1 kommentar:

  1. Alltid inspirerande med lite shopping, fina grejer du köpt.

    Jag är på jakt efter en liten datumstämpel, men inte hittat någon jag gillar ännu. Får ta en närmare titt på den du köpt!
    kram Annika

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...