17 maj 2012

Kort till en liten "sessa"

Hej o på er! Va glad jag blir när ni tycker att jag tar fina kort! Jag är verkligen en amatörfotograf och korten på Liseberg är inte ens tagna med min systemkamera utan en vanlig digitalkamera... Jag tackar och blir glad :-)

En liten ny flicka som ska heta Meja) har ju kommit till vänkretsen så då var det dags att köpa presenter och göra ett kort.... Oj så mycket fina flickkläder det finns i butikerna nu! Det var väldigt svårt att välja! Kortet blev i form av en nappflaska (hittade en mall på denna på nätet)...


Både stämpeln och pappret är från Magnolia
 Inuti satte jag dit en söt babybild från ett papper fr Reprint
och på andra sidan var en hälsning till familjen.

Som sagt var det väldigt svårt att välja kläder... men det blev bl. a dessa:
Naturvit body m ränder i gammalrosa

Matchande tights i gammalrosa, med spets nedtill ;-)


Ha en fortsatt bra dag! Efter både baby- och gymbesök ska jag sätta fart med lite annat...
och i helgen ser jag fram emot att få umgås med en ny bekantskap! 
Tjingeling!

4 kommentarer:

  1. Så söta kläder! Rosa är ju allt en underbar färg, eller hur =)

    Så häftigt kortet blev, älskar ju olika kortvikningar och detta var superhäftigt!!! Så söt stämpel du satt på framsidan =)

    Vilket sammaträffande, jag ser nämligen oxå fram emot att få träffa lite nya bekantskaper snart,hihi!! Ska bli sååå kul =)

    Stor Kram från lilla Vänersborg.

    SvaraRadera
  2. Så underbart fint!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  3. Hej Pillan!
    Så sött nappflaske kort... dessa Magnolia stämplar är ju underbara och du har färglagt henne så fint. Kläderna är ju också jättefina, så söt lilla Meja ska bli :) Ha en fin helg!!! Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  4. Åh vilket gulligt kort, gillar att du gjort det i formen av en nappflaska. Supersött!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...