8 maj 2012

Den som väntar på något gott...

hade nästan glömt av vad man väntade på... Tidigare i vintras skrev jag om Primas nya alfabet som skulle släppas (inom kort trodde jag)... och först NU har det kommit till butikerna i Sverige... Det kallar jag framförhållning! Vad jag förstått så påminner det om de "snap-alfabet" som fanns förr. Du sätter ihop ordet innan och sen blir avstånden mellan bokstäverna samma och sen gäller det bara att sätta det rakt ;-)

I går damp det ned i brevlådan (jag beställde från Pyssloteket) Jag hann inte testa det igår men det kommer säkert snart ett inlägg om detta ;-)

Det fanns flera typsnitt, jag valde det ovan.

Ha en bra dag!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...