7 april 2012

Bidrag till scraplagrets utmaning!

Underbart med några dagars ledighet så man hinner pyssla och fixa i lugn och ro. Jag har faktiskt hunnit att göra ett bidrag till Scraplagrets Påskcrop. Utmaning nr 8 är det jag gett mig på... Där skulle man inspireras av Scraplagrets färger de ha på loggan. Vit och grön skall dominera...och det skulle finnas någor utklippt från ett mönsterpapper...så här blev mitt bidrag...

Jag blev även inspirerad av fjärilarna i loggan..
Samtliga stämplar är från Inkido.
Det gröna pappret är mintgrönt med metallicskimmer (syns dåligt på bilden)
På det gröna papret använde jag Brilliancedyna i färgen Lightning black,
syns dåligt på bilden att de gröna papprena skimrar...
Den färgade fjärilen är utklippt från mönsterpapper.

Runtom har jag använt kantstans fr Martha S.
 
Här syns det lite tydligare att det är metallicskimmer...


GLAD PÅSK önskar jag alla mina bloggvänner!
Kram

4 kommentarer:

  1. Ljuvligt kort! :) Superläckert på alla sätt och vis ;)
    GLAD PÅSK! ;)
    kram,
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Väldans snyggt!
    Tack för att du är med o tävlar, Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt, du har ju verkligen fått ihop allt så himla snyggt med utmaningen :)

    GLAD FORTSÄTTNING PÅ PÅSKHELGEN!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  4. Färgerna på kortet är helt ljuvliga. Superfint kort! Du har verkligen lyckats med färgerna från utmaningen. Kantstansen du har är så läcker.
    Kram

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...