14 mars 2012

Vårigt i blått och vitt...

Äntligen har jag fått gjort färdigt ett kort! För att få lite hjälp på traven så hoppade jag på utmaningen på Just Magnolia och utmaningen denna veckan var att göra ett kort i färgerna blått och vitt.

----
With this card i enter challenge 147 Blue and white at Just Magnolia.

Tilda är färglagd med copics.
Mönsterpapper fr ett paperpad med Maja Design papper.
Fjärilarna är stansade med Martha S stansar.
Staketet är Magnolia doo hickey.

Blå glitterstickles på ballongen...


Ha en härlig dag i vårsolen!

Kram på er!

9 kommentarer:

  1. Ohhh vilket gulligt kort....blått är ju sååå fint och du har verkligen valt fint papper. Härlig dekos oxå!! =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Underbart sött kort i härlig färg!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  3. Jättehärligt kort! Utmaningar är bra för att kicka igång inspirationen :)
    Ha det gott i vårsolen!
    Hälsar Maria

    SvaraRadera
  4. ÅÅh så fint kort i blått o vitt, så snyggt du har färglagt söta Tilda, superfint kort, vi är med i samma utmaning :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  5. underbar blå färg och jag blev så förälskad i stämplen. Helt enkelt ljuvlig.
    Kram//Jessica

    SvaraRadera
  6. Underbart ljuvligt kort du skapat... så fint du färglagt Tilda och dekorerat....Ha en fin dag!!! Kramizar

    SvaraRadera
  7. Verkligen härligt kort!
    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  8. Lycka till med utmaningen! Kortet är jättefint, det blommiga pappret är så härligt tycker jag. Du färglägger väldigt fint och jag älskar när man fyller i vissa delar av stämplarna med enbart Stickles. Vad fint det blev när du gjorde så att tårtpappret inte syntes på vänstersidan utan bara till höger!
    Kram Iffa

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...