5 februari 2012

Ett grattiskort och en utmaning...

Snart är det dags att uppvakta en nära person som fyller år och idag fick jag gjort ett kort. Passade på att göra det efter skissen på  milo liljas blogg och delta i tävlingen där.

Tilda är färglagd med Copics
Det mönstrade pappret är från Panduro (ett paperpad)


För några dagar sedan fick jag en utmaning från Susy och det är väl dags att ta tag i den!
Hon ville "lära känna" mig och några andra bloggare lite mer...
Det var rätt många frågor så jag tar några av de denna gång...

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Hade nyss tagit examen från universitetet och jobbade som klasslärare för en F-1.
Jag är inte lärare men tog ett vik som detta i väntan på att det skulle dyka upp tjänster inom mitt område.


VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
För precis exakt ett år sedan då bodde vi tillfälligt i en stuga på 15 kvadrat
 medan det var stamrenovering i vårt hem. Det var en prövning men gick förvånansvärt bra!


FEM SNACKS JAG GILLAR...
Bubblizz
Salta bilar från Ahlgrens
Daimchoklad
Chips
Nötter


FEM SAKER JAG SKULLE GÖRA OM JAG BLEV MÅNGMILJONÄR...
Resa
Köpa ett nice hus med egen strandtomt!
Bidra till något meningsfullt.
Göra saker med mina nära och kära...
Gå loss med shopping såklart!


FEM SAKER JAG GILLAR ATT GÖRA?
Träna
Umgås med mina vänner och familj
Scrappa/Pyssla
Resa
Baka


FEM SAKER JAG EJ SKULLE KÖPA ELLER KLÄ MIG I...
Midje korta tröjor
Hotpants (hemska tanke)
Päls
Saker med axelvaddar...
kommer inte på mer för tillfället...


FEM FAVORITSAKER...
Min iPhone (hur levde man utan?)
Min laptop
Min scrapväska
Mina hantlar
Mina Odd Molly koftor...
(räknar inte familjen och Milou som saker
annars hade ordningen varit annorlunda...)

Ha en bra söndagkväll!
Kram och tack för att du titta in!

8 kommentarer:

  1. Underbart vackert kort och roligt att få lära känna dig mer!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Såå underbart kort, såå snyggt med brunt o rosa!!

    Kramar Majsan

    SvaraRadera
  3. Helt underbart vackert kort, Pangdyropapperen är superfina!!
    Kul att läsa lite mer om dig :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Ljuvligt kort! Måste nog ta en runda till Panduro snart och kika lite ;)

    SvaraRadera
  5. Underbart papper och jättesöt stämpel. Min favvostämpel är det. Vackert!

    SvaraRadera
  6. Superfint kort i härliga färger!! Säger som LyckseleBruttan ovan...Pangdyro kan verkligen göra fina papper!! =)

    Kramen

    SvaraRadera
  7. Ditt kort är jättefint:) Härliga färger och underbara detaljer som du har fått med:)

    STORT TACK för dina mycket trevliga rader om mina barnvagnar, blev så GLAD att du gillade dom och tack för att du hälsade på och lämnade spår efter dig det uppskattas mycket:)

    Ha det gott och önskar dig en jättetrevlig torsdag:)


    Kramar från Lilla Pyssel Inger ♥:)

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...