2 december 2011

Att piffa upp en kalender på 5 min!

Håll i er! här kommer ett inlägg som inte handlar om jul (!)
Det är ju snart dags att sätta igång och använda kalendern för 2012... det är redan möten och utbildningar inbokade kan jag ju säga... Tyckte utsidan av kalendern va rätt tråkig... så jag ville gärna ha en egen framsida som ingen annan har och som jag gillar mer...

Före:

5 min senare: 
Snyggt papper fr Maja design (älskar den serien!)
och siffror fr clearstamps.

Ni som tittar in här då och då har nog märkt att det är stjärnor som gäller just nu för min del!
Tack för ditt besök här hos mig!
Ha en underbar fredag!

2 kommentarer:

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...