18 september 2011

Rapport från Rekordträffen...!

Ja, igår var det dags för Rekordträff/Scrapträff i Mölnlycke som Tarja på Arkivet ordnat. Jag jobbade för Arkivet på förmiddagen, vilket alltid är lika kul! Varje gång det är mässa eller dessa typer av träffar så möter man så trevliga och glada pysslare i alla åldrar! Jag blir lika fascinerad varje gång hur go denna grupp är.

När vi öppnade insläppet vid 9.30 så strömmade det in förväntansfulla och pysselsugna människor! Så härligt att se att en hobby kan förena så många människor. Många har man aldrig träffat och ändå är så många så generösa med både tips och beröm till varandra, det är glädje det!

Självklart fick jag ju köpt hem massa härliga nyheter... Vill ni se?

Paperpads och clearstamps från Prima

Embossingfoldrar från Tim Holtz...

Tror de kan bli jättesnygga...

och lite papper såklart!

I veckan som kommer så har jag fått äran att presentera en tävling på min blogg med en VÄLDIGT fin vinst!! Titta in under veckan och se vad du kan vinna!

Skön söndag önskar jag er!
Kram

4 kommentarer:

  1. Spännande med en tävling!
    Var så kul att träffa dig igår ♥
    Pssst, fick tag på embossingfoldern, Tarja hade fler:):)
    Kramar om

    SvaraRadera
  2. Mycket fint du fick med dig hem! Jag har också förälskat mig i en del av Primas nyheter. :)

    Hoppas du fick pysslat mycket på eftermiddagen!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen så kul med sådana här träffar! Synd att jag inte hade möjlighet att vara med den här gången.

    Dina inköp såg riktigt fint och läckert ut, ska bli kul att se vad du skapar framöver!
    kram Annika

    SvaraRadera
  4. Mycket fint du införskaffat dig och jag ser också fram emot vad du kommer att skapa... Va skoj med en tävling...ja kommer!!!
    Kramizar Susanne

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...