15 mars 2011

Härligt med nya tidningar!

Just nu väntar jag på att Magnolia ska släppa nästa nummer av sin tidning, hoppas på att den är bättre än sist... Deras nya kollektion med stämplar är ju väldigt fin för att inte tala om papprena! Läste på en blogg (ej svensk dock...) att deras papper ska komma i 6x6 pads och det hoppas jag verkligen!!


Jag brukar alltid ha någon tidning som jag prenumerar på (just nu är det Drömhem & trädgård och några mode/skvallertidningar som jag fick i julklapp). De senaste åren har jag tecknat nästan alla prenumerationer på Tidningskungen.se och det fungerar alltid lika bra (och dessutom väldigt bra priser) man behöver inte bevaka när man måste säga upp och det är såå skönt! De senaste jularna har jag även gett bort en del prenumerationer i julklapp, framförallt till de som har det mesta och inte önskar sig något särskilt (mycket uppksattat) Så det är ett tips till när ni vill prenumerera nästa gång....!

Ha en underbar dag i solen!

4 kommentarer:

  1. Ge bort tidningar är verkligen en bra present till andra och jag har gjort de själv ett par gånger.

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Jag längtar också efter nya Magnolia tidningen, alltid lika spännande!
    Prenumerar också på Drömhem & Trädgård, en helt underbar tidning tycker jag!
    Ha det bra!
    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  3. Åh, det ska bli så kul att roa hjärnan med den nya Magnolia tidningen när den kommer. Läääängtar!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hittar inte tidningen ovann hos tidningskungen sökt på Magnolia mini edition...
    Vart hittade du den?

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...