6 februari 2011

Mamsen fyller år...! ♥♥

I dagarna fyller älskade mamma år och det ska firas! Det blir ett presentkort på något lyxigt... och kortet det ska ligga i blir detta...

Det mönstrade pappret och stämplarna är från Inkido.
Fjärilarna fr en Martha Stewart-stans.
Kanterna är skrapade med edge scraper ochpå med chalk.
lite stickles på den målade rosen...


Hoppas ni har en bra söndag kväll!

Återkommer inom kort med ett inlägg som kan vara riktigt intressant för er som vill testa att få lockar/korkskruvar på ett nytt och lätt sätt!
 Kram på ER!

5 kommentarer:

  1. Super fint kort! Rosa kan aldrig bli fel....=)

    Kram Maritha

    SvaraRadera
  2. Så fint ♥ Och jag håller med Maritha, rosa kan aldrig bli fel!
    Kramar om

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Tack för ditt inlägg hos mig :)
    Så kul att du hitta dit :)

    Och så fin blogg du har :) Inspirerande.

    Hoppas att du får en fortsatt trevlig vecka :)

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till mamsen!
    Hon måste blivit själaglad för kortet!! Det är verkligen urfint!!!

    Må gott söta du!

    KRAM Petra

    SvaraRadera
  5. Men åh vilket fint kort. Älskar den där ros-stämpeln, måste försöka få tag i den tror jag... ;)


    Kram

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...