29 januari 2011

En flicka!

En vän till mig har fått en liten flicka och vill gärna skicka en henne en hälsning såklart!! Passade på att göra kortet efter skissen hos Inas Kort och scrap  där kortet även skulle utöver följa skissen innehålla färgerna lila och brunt.

Stämpeln och det mönstrade pappret är från Magnolia.
Den utstansade cirkeln är spellbinders die.



Hoppas ni får en bra lördag!
Själv har jag precis kommit på benen efter några dagars maginfluensa... urk!
Tänk att man kan bli så glad att få äta en vanlig smörgås och ta efter 2 dagar...

3 kommentarer:

  1. Supergulligt kort!! =)

    Kram Maritha

    SvaraRadera
  2. Supergulligt kort!
    Skönt att höra att du mår bättre ♥
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kortet är hur sött som helst!
    Hoppas mottagaren blir glad! Men det vet jag att hon blir :D

    BLÄÄÄ för maginfluensa!
    Jag hade det tidigare i veckan å nu ligger min man fullständigt klubbad.
    Han har spytt i över 12 timmar..STACKARN! :(

    Kram och trevlig söndag!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...