5 januari 2011

Årets första LO - Vintergrillning...

Oj, det var jättelängesen jag fick gjort en LO, det har bara varit kort det senaste. Men nu har jag fått gjort årets första! Det är kort från när vi var hosvåra goa vänner J och C och hade en heldag och bl.a. grillade korv över en brasa mitt ute i snön. En riktigt mysig dag!

Pappret är från Bo Bunnys serie Midnight frost.
Sen har jag stansat ut massa snöstjärnor  med olika stansar

Hade små genomskinliga "halvpärlor" som jag limmade dit  här och där


Här snöar det som attans idag!
Tyckte nog det räckte med det som var, snart kan man inte komma fram på gatorna längre...

♥ Ha en härlig dag ♥

4 kommentarer:

  1. Supersnygg LO!! Bara älskar BoBunnys papper!!
    Hoppas det slutat snöa hos er,här snöar det för fullt me....

    Kram Maritha

    SvaraRadera
  2. Men vilken läcker lo du gjort Pillan!!
    Så fint du komponerat foton med dekorationer!
    Snyggt med snöflingorna!
    Och fina foton :)

    Många kramar till dig!
    //Petra

    SvaraRadera
  3. Åh så fin och härligt vintrig.
    Stor Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Görfin lo! Precis lika vintrig som verkligehetn;)

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...