1 oktober 2010

Stort tack!

Tänk att det finns så snälla och härliga människor här ute i bloggvärlden! ♥ Jag var ute efter en smart förvaring till mina Spellbinders och den fanns tyvärr inte fanns i Göteborg. Då var Åsa så gullig och hjälpte mig att få tag i det och skickade ner två till mig ♥♥!! Så idag hoppas jag att detta kort dimper ned i hennes brevlåda.... Lite svårt att göra ett kort till någon som själv är så duktig på att måla sina motiv och gör superfina kort.... men det är ju tanken som räknas... ;-) 

Har använt min nya spellbindersdie och sedan Magnolias nya blomdies.
De blev jag verkligen förtjust i!

Ladeglitterstickles i blomman och längst ner på klänningen.
Har roterat bilden i bildprogram men när jag laddar upp den så blir den på fel håll,
har försökt flera gånger men  nu ger jag upp......
Någon som vet varför?

Ha en bra fredag! 

3 kommentarer:

  1. Åh ett så fint kort! Hon kommer att bli så glad!!
    Massa kramar ♥

    SvaraRadera
  2. Tusen Tack!!! Kortet är underbart vackert och helt i min färgsmak.
    Gissa om jag blev överaskad när jag hittade en fint kort i lådan bland alla räkningar från Telia. Blev superglad!!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig tanke de där var och som du själv sa, det är tanken som räknas!!!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...