30 oktober 2010

Mässa!

Idag började dagen tidigt med att vara med och hjälpa Arkivet med att få färdigt sin monter inför öppningen av mässan...sen strömmade folk in och timmarna gick fort! Roligt att få träffa många kända ansikten! för min egen del blev det inte så mycket inköp.. (!) utan det "större" köpet jag gjorde var en stans jag sneglat på ett tag.... nu till alla julsaker man ska pyssla ihop...
alltså ännu en Martha S stans som ni ser.. ♥

Titta in snart igen! I nästa inlägg kommer jag att 
lotta ut ngt som är mycket användbart, framförallt i vintertid!


2 kommentarer:

  1. Den är verkligen så fin!!!
    KRAM ♥

    SvaraRadera
  2. Hur lyckades du "bara" handla den???? Avis!
    Jag blev mycket fattigare när jag var där på söndagen, men jag är så nöjd med mina inköp.
    Kramiz

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...