9 september 2010

Snart vänner....

För ett litet tag sedan fick jag för mig att byta mobiltelefon för att lättare kunna surfa, kolla mailen osv...
Den nya blev en Sony ericsson mini pro. Ett måste var ett tangentbord, klarar inte när det bara är touch-funktion.... Första tiden var vi mest ovänner :-/... jag förstod inte den och den förstod inte mig.. men nu verkar vi börja tala samma språk... Har laddat ned appar (så mkt prat om dessa appar) som gör att den passar mig bättre. Gillar att jag kan anpassa den efter mina behov. Jag förstår de som blir nästan beroende av sin telefon med alla funktioner... och man får blir duktig på att sätta gränser för att surfa runt och kolla, en hel kväll kan försvinna när man "bara ska kolla ngt.." Ett I-landsproblem helt enkelt...
Men som sagt nu börjar jag känna att det kan nog bli en ny vän under lång tid framöver... :-)
Tjingeling! Snart helg!!

1 kommentar:

  1. Jag förstår dig. Jag är helt beroende av min iPhone och förstår inte hur jag någonsin har kunnat klara mig utan den. Kram

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...