23 september 2010

Det e mycke' nu...

Ja just nu e det hysteriskt på jobbet. Jag slits åt alla håll. Det mesta är spännande uppgifter som tur är ....men längtar till att kunna koppla av med lite pyssel och annat. För tillfället är det även en del jobb på kvällarna, hinner inte med att kolla in alla fina bloggar jag brukar följa :-/... Jag ser fram emot rekordträffen på lör! Träffa alla glada och kreativa tjejer! Kanske ses vi där?

Till något helt annat: på vägen till en utbildning jag var med på igår såg jag detta (inne i Göteborg):
Har hört talas om dessa "utegym" men inte sett de live.
Väldigt rolig idé!

Ha en bra dag!
Kram
Pernilla

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Hoppas det lugnar ner sig lite för dig men roligt ändå att du tycker att dina arbetsuppgifter är roliga, det är viktigt!

    Såg först inte vad bilden föreställde så det va tur att du upplyste mig ;). Mycket häftigt med utegym, har aldrig sett eller hört talas om tidigare.
    Kram
    Emmeli

    SvaraRadera
  2. Dom där gymgrejerna har jag aldrig sett, fast jag bor alldeles utanför gbg.
    Ha en bra dag

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...