29 maj 2010

Vilken drömstart på dagen!!

Idag startade dagen med att min vän M tog med sig mig på en morgonvisning på SATC 2!! Det startade med att man blev bjuden på frukost på bion och därefter film... TACK M !! det var verkligen en perfekt start på dagen! Första gången jag ser på bio vid 10 på morran!  ♥  ♥  Filmen var ljuvlig... ♥ ♥ vet att recensionerna varit dåliga, men vem bryr sig? varför sätter de en man på att recensera denna film?? sen fortsatte dagen med ett litet uppdrag och även shopping...

Så läcker bild!




Ha en bra fortsatt helg!

1 kommentar:

  1. Även jag tokgillade filmen!
    Hoppas du får en fin vecka!
    Kramar

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...