1 februari 2010

och vinnaren är.....

Igår kväll var det dags att dra vinnaren på mitt bloggcandy! Roligt att det var så många av er som ville hänga på!


Många lotter blev det!

Jag gjorde helt enkelt så att lilla Milou fick nosa runt i skålen och den lotten han tog och sprang i väg med... det fick bli vinnaren! .... han valde lotten med namnet....


.....



.....



....



.....



Jenny! som skrev följande kommentar:
"Jenny sa...
Tack för tipset vännen! Klart jag tar två lotter! ;)
22 januari."

Eftersom ni var två Jenny så skrev jag era bloggar på lotten och vinnaren Jenny har bloggen "Snack om allt och inget". Grattis!! Maila mig din adress så får du lite "vårkänslor" på posten!
Min mail hittar du till höger på bloggen.

Jag önskar jag hade haft blommor till er alla.... men det kommer fler utlottningar...En rolig sak med candyt är ju att man upptäcker så många andra bloggar och pysslare! Så vi lär "ses" igen!

♥♥ Kram på er och ha en bra vecka!♥♥

1 kommentar:

  1. I am sorry the winner is not hurry to take her prize ( I wish I was in her place ))))

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...