20 februari 2010

Massa nya journaling-block!

Jösses vad det snöar ute!! På promenaden förut med lilla Milou så gled man runt i snömodd överallt... Det blir till att fixa, dona och pyssla inomhus idag!
Har haft lite svårt när det gäller journaling på mina LOs... vad jag skall välja för papper osv... har inte några specifika "journaling-books" som finns.. man vill ju de skall passa till de flesta papper... så tog jag en tripp till en bokaffär bredvid jobbet som hade massa småblock! olika färger.. rutade, linjerade mm så nu har jag en drös, lagom neutrala!

Massor att välja på!


Kunde inte motstå denna söta "notebook" i rosa (vad annars?)
Riktig mjuk skinnkänsla på den...:-) ♥♥

Snart dags för melodifestival... inte så intressant idag men...
om en vecka! Då är det dags för Jöback!

2 kommentarer:

  1. Men så smart! Så långt har inte jag tänkt! ;-) Sen kan man ju bara färga in eller stämpla på kanterna och göra det än mer personligt... om man vill.

    Tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. Det var faktiskt himla smart!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...