16 februari 2010

LO - Glada tankar...

Jag har lyckats göra en LO, det var inte igår jag scrappade... har mest blivit kort det senaste men helt plötsligt blev jag sugen på att scrappa! Ovanligt nog gjorde jag en LO om mig själv...tillhör inte vanligheterna. Titeln blev "Tänk glada tankar". I journalingrutan har jag skrivit mina tankar om hur man tänker just "rätt" tankar... längst ned har jag skrivit följande citat:  "Endast en sak behöver ändra på sig för att vi ska uppleva lycka i våra liv....- var vi fokuserar vår uppmärksamhet"


Rubriken är utstansad med Qk-alfabetet Holiday.
Det mönstrade pappret är Bo Bunny.


Nu är det dags att mysa lite i soffan och kolla OS
och en härlig gammal 80-tals film av Judith Krantz!

4 kommentarer:

  1. Vilken superfin LO, kul att du börjat scrappa lite LOs igen! Jättefint! Kram ♥

    SvaraRadera
  2. O va fin den var! Härligt kort på dig oxå. Och väldigt tänkvärda tankar. Kram

    SvaraRadera
  3. Superfin LO! Enkel och stilfull. Gilla alfabetet... Kramiz

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...