10 februari 2010

En award... till mig!

Jag har fått en så fin award från gulliga Linda . Så snällt att tänka på mig!

Detta är tydligen reglerna: skriv sju sanningar om dig själv, länka till den du fått den av, och skicka den vidare till sju andra.

Det är så många bloggar som jag tycker är trevliga och kreativa och många har redan fått en award ser jag så denna gång nämner jag inga specifika bloggar utan går raskt vidare till mina ”sanningar”...

* Köper gärna nya scrap- och stämpelsaker men är lite dålig på att hinna använda allt ..;-)

* Är duktig på att sätta igång massa pyssel-projekt! (lite sämre på att avsluta och hinna med de ;-)

* Har bl.a jobbat på en Ok-tapp där det fanns gästhamn. Då fick man balansera på båtarna och hämta in avgiften när gästerna inte självmant kom och betalade...

* Har en lillebror

* Har både en liten undulat (Putte) och vovve (Milou)

* Har blivit mycket förtjust i att träna Body combat och gör det så ofta jag kan!

* Lyckades tälta på Öland med två kompisar när Öland hade sina regnigaste dagar på tio år!

Där fick ni lite blandad kuriosa om mig! Ha en underbar dag!

1 kommentar:

  1. Stort grattis till awarden, den va du värd! Kul att läsa lite om dig oxå! :) Kram!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...