4 juni 2009

Utställning med Barbie!

Just nu finns det en utställning med Barbie på Mölndals museum. En väldigt trevlig utställning som jag och mamma besökte häromdagen, en riktigt nostalgitripp för mig som verkligen ÄLSKADE Barbie när jag var liten. Flera av dockorna som visades upp har jag hemma nedpackade i lådor. Absolut värt ett besök, framförallt om man lekt med Barbie när man var liten. Mölndals museum är ett riktigt bra museum som har utställningar som kan locka personer som vanligen inte går på museum, det är nytänk det!


Bilder: privata


De hade även ställt upp dockorna med möbler
och tillbehör som funnits genom tiderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...