13 mars 2009

Vem är du och vem är jag?

Hittade en rolig länk på en blogg (kommer tyvärr inte ihåg var) där man kan göra personlighetstest och även se yrken man kan passa till: http://se.41q.com/
Vilken tur att jag har det yrke som tydligen jag passar för... ;-)

Jag är följande personlighetstyp:
Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.

Karriärer som skulle passa mig:
lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare. mm

Blogcandy: Nu har ju min räknare passerat en bra bit över 4000! och för ett tag sen skrev jag att det skall firas med bloggcandy och det skall det, inom kort! Hoppas att jag kan lägga upp det under helgen! Det kommer iallafall vara med temat dekorationer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...