4 februari 2009

2 nya vänner...

Nu är man på benen igen, om än på lite halvfart... men jag vet ju att glass är väldigt bra när man har ont i halsen så jag passade på att bjuda hem 2 vänner som jag har varit intresserad av länge... nämligen...


Ben & Jerry!!
Skall bli väldigt spännande att testa dessa.
Kanske blir det en bestående vänskap eller så blir det
tillfälliga gäster i mitt liv.. omdöme följer så snart de testats... ;-))
Kanske någon av er som testat de?
Vilken är Din favoritsmak i såfall?

2 kommentarer:

  1. Jag har testat, måste nog säga att jag inte vill bjuda hem dom mer..
    Visst, dom var trevliga men inte tillräckligt..
    Pssst, snyyyyyyggt vintagekort här ovan!!

    SvaraRadera
  2. The vermonster är den klart godaste enligt min smak. Den innehåller pecan nötter med lönnsirap :-) Men tyvärr finns den inte i Sverige längre... snyft snyft... Fast om du någongång är i Usa så måste du bara testa :-)

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...