10 januari 2009

LO från paradiset..och sist med d senaste?!

Gjorde denna LO för ett tag sedan men hade missat att fota den men nu är det gjort! Med tanke på att man längtar till sol och värme så kanske jag skall ta fram lite fler foton från resor och scrappa dessa...


Fotona är tagna på stranden på Kefalonia i Grekland.

Ang i rubriken om "sist med d senaste..":
Såg häromdagen att H&M skall börja med inredning.. det var på många bloggar redan i november men det har jag missat totalt! Men som sagt jag kanske är sist att få reda på det? *ha ha ha*



Bild: pressbild
här kan du se mer av deras kollektion... kan bli farligt för ekonomin detta..;-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...