17 december 2008

Kommentera utan blogg?

Jag har fått lite frågor från några som läser min blogg om hur man kommenterar utan egen blogg... så jag tänkte förklara lite hur man gör (eftersom jag självklart vill ha kommentarer från er också!)
* Du klickar ju först på "ordet" kommentarer längst ned i inlägget.
* Därefter skriver du din hälsning i rutan, avsluta gärna med namn (annars vet jag inte vem som skrivit om du inte har blogg)
* längre ned klickar du i rutan för anonym (därav att du måste skriva namn i hälsning).
* Sedan fyller du i ordverifieringen och klicka på publicera! Klart! Så skriv en kommentar nu vet ja!

1 kommentar:

  1. Hej kära Pillan! Tack för att du förklarar för en gammal tant hur jag skall göra när jag vill sända dig en hälsning :-) Fina kort av alla de sorter har du på din blogg, vila nu upp dig så syns vi snart!
    God Jul till er alla från Kaisa

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...