18 november 2008

Vår härliga lilla vovve!

Hundar kan verkligen konsten att leva i nuet och ta tillvara på varje tillfälle att samla kraft eller njuta av livet... vår lilla Milou är inget undantag... måste visa lite bilder...



För ett tag sedan köpte vi en ny soffa med breeda armstöd...
"perfekt ställe för mig att ligga på" tyckte Milou...


När matte är tråkig och surfar eller jobbar så passar jag på att ställa mig och slappna av... men bara med överkroppen så jag snabbt kan vara på benen om det behövs... Ni som tränat yoga/pilates vet ju att positionen kallas "hunden" och det är väl inte för inte tydligen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...