8 september 2008

DT-kort för Inkido

Förra veckan damp det ner ett DT-paket från Inkido... och det var deras nya julstämplar...så snygga!! Kan man göra julkort redan??? ja det vara bara att sätta i gång... kanske skulle man haft lite julmusik och lite glögg så man fått känslan...Jag har hunnit göra några kort och här kommer de 2 första..


Kortet är "Altaskåp-modell". Inkidos nya (underbart vackra) stämpel "Härlig är jorden"...
och under deras nya prickiga papper


Inuti har jag använt den nya textstämpeln med julhälsning. En av mina nya favoriter!!


Inkidos nya juliga randiga papper. Kortet är deras White gold som skimrar så snyggt!
Ny julstämpel- God Jul med noter.

5 kommentarer:

  1. så snygga och stilrena julkort.

    SvaraRadera
  2. Fina kort!och dunder inköp!

    SvaraRadera
  3. Superfint och vilken läcker vikning!
    Tack för den gulliga kommentaren i min blogg!

    SvaraRadera
  4. Åhå då vet jag precis var jag ska knycka (hrm...snarare "casea" kort) för jag köpte precis de två stämplarna på mässan.

    Jättefina kort!
    Lian

    SvaraRadera
  5. Sama sak här, snyggt, stilrent och klassiskt. De nya prickiga paperna är så himla fina.

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...