30 juli 2008

Smögen och Hunnebostrand...

Nu har vi varit på en liten semestertripp till Smögen och Hunnebostrand.. så varmt och vackert väder och även fantastiska vyer. Vi bodde på Ramviks camping i en LITEN sjöbodsstuga.. och då menar jag liten... 6 kvm.. med sovloft... Jag kanske inte ens behöver berätta om hur varmt det varit på loftet på nätterna?? Lilla Milou la sig så nära det öppna fönstret det gick (inte bara för luften, han var ju tvungen att spana också...;-)) här kommer lite bilder, har inte hunnit redigera dessa efter all ny kunskap i PS...



Smögenbryggan, mängder av båtar var ute i det fina vädret.


En räksmörgås fick det bli för min sambo så klart!!



Här är vår lilla lilla stuga...




Alldeles bakom stugan hade vi en liten brygga och det blev ett och annat dopp under eftermiddagarna och kvällen för att inte smälta bort i värmen...


Det blev även en Banana split för att klara av värmen...;-))

Väldigt gott!! Så gott att jag skall ut i köket och göra en egen nu!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...